هدهد به دو دلیل مورد توجه است: داستان سلیمان نبی(ع) و داستان منطق الطیر عطار

آمار خیییره کننده



بسم الله

دیروز خانم اخبار داشت می گفت روزانه در ایران ۵۴ نفر بر اثر تصادفات رانندگی کشته میشن.
درست پشت بندش هم درباره ی کشته شدن «۱» و تنها یک فلسطینی خبر داد.
داعش هم که تا به حال نتوانسته در یک روز ۵۴ کشته بدهد،
یعنی حتا طالبانی ها هم که بمب به خود می بندند یا در لبنان هم که بمب منفجر می‌شود نمی تواند، ۵۴ نفر را در روز بکشد.
بعد این کشته‌های روزانه، فقط کشته اند، لااقل شهید هم نیستند. یعنی هم دنیا را می بازند و هم آخرت را.

من شک ندارم که داعش اگر به اخبار تصادفات ما گوش بدهد، خودش بساطش را جمع می‌کند و به جای تلف کردن وقت خود در جنگ بر روی کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا و به خصوص، محصول دوست‌داشتنی و ۲۰ میلیونی پراید سرمایه‌گذاری می کند.
راستی پراید را نمی توان در لیست گروه‌های تروریستی فعال ثبت کرد؟
پیکان شرف داشت. محکم بود و مَرد. ۲۰ نفر هم که سوارش می شدند، تصادف هم که می کردند نهایتش یک نفر زخمی می‌شد. آن‌هم نه به خاطر تصادف، موقع پیاده شدن در ازدحام می ماند.
اما این تروریست بالقوه، کار را یکسره می کند. تصادف نکرده راننده به معیت باقی افراد به دیار باقی می‌روند.
می گویم نکند این هم توطئه ی اشراف باشد برای سر به نیست کردن بدبخت بیچاره‌های پیکان سوار گذشته و پرایدسوارهای حال؟


پی‌نوشت: به پرایدسوارها برنخورد. باور کنید قصد توهین به شخص شما را نداشته و تنها با سواری تان شوخی کردم.
هدهد
خانم الف
۰۵ دی ۱۳:۲۹
خبر به گوش داعش برسه از پیشنهادتون استقبال میکنه حتما !!!
هه!
پاسخ :
سرمون رو نبرن استقبال پیش کش..
سجاد
۰۶ دی ۱۳:۲۶
اخوی 50 درصد این آمار عابرین پیاده و موتور سوارها هستن!
خیلی به پراید و ... ربط نداره
فرهنگ ترافیکی غلطه!
پاسخ :
آخرش هم درد درد فرهنگه واقعن. وگرنه این آمارها بهانه است.
قبول دارم.
چه پیاده چه سواره آمار کشته های سالیانه ی ما از آمار کشته‌های داعش بیشتره. :)
مــــــــ. یــ.مــ
۲۰ دی ۲۲:۲۸
کیفیت خودروهای ساخت داخل پایینه درست 
ولی فرهنگ ِ رانندگی و جاده ها هم بی تاثیر نیستن

پاسخ :
همیشه یک کلاف در هم پیچیده ای از کیفیت و فرهنگ و سیاست های کلان و ... در یک مساله نقش دارند. ولی معلومم نشده هنوز که کدوم یکی رو باید زودتر درمان کرد. کیفیت پایین رو یا فرهنگ رو؟
مــــــــ. یــ.مــ
۲۱ دی ۰۰:۲۴
اولویتی برای درمان نیست 
هردو به هم‌وابسته ان 
و درمانشون موازی باید انجام بشه بنظرم
پاسخ :
خب من به نظرم بالا بردن کیفیته خودش به بهبود فرهنگ هم کمک می کنه.
حالا اینجا رو خیلی نمی دونم ولی مثلن تو مترو،
کلی دارن تلاش می کنن که این فرهنگ رو جا بندازن که بذارید اول پیاده شن بعد سوار شید و ...
ولی در واقع این مشکل از کمبود واگن ناشی میشه. چون طرف می بینه که نمی تونه سوار شه اگه که زور نکنه. در حالی که اگر تعداد قطارها کافی باشن دیگه طرف هیچ استرسی نداره و می دونه اگر این نشد فقط سه دقیقه بعدش می تونه خیلی راحت سوار بعدی بشه و ... یعنی به نظرم بخشی از فرهنگ به خاطر برخی کمبودها مشکل دار میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان